Actie: Voor 25 euro met de bus naar Tilburg

Supporters van FC Groningen met een (Seizoen)ClubCard kunnen op zaterdag 30 maart voor 25 euro meereizen naar de uitwedstrijd tegen Willem II. Het betreft een gezamenlijk initiatief van de Supportersvereniging FC Groningen, busvervoerder Drenthe Tours en FC Groningen.

Op zaterdag 30 maart (aanvang 19.45 uur) staat de komende uitwedstrijd van FC Groningen tegen Willem II op het programma. Om 14.30 uur vertrekt de FanTour vanaf Euroborg. De Supportersvereniging, Drenthe Tours en FC Groningen maken zich sterk voor een vol uitvak in Tilburg.

Actieprijs
Daarom geldt per omgaande een actieprijs van 25 euro voor de combinatie van entreekaart en busvervoer. Fans die al eerder een kaart voor de FanTour hadden aangeschaft, krijgen 9 euro retour. Restrictie voor het bezoeken van deze wedstrijd is het bezit van een (Seizoen)ClubCard van FC Groningen op eigen naam. Daarnaast geldt op de wedstrijddag een ID-verplichting. De verkoop loopt tot uiterlijk donderdag 28 maart via de website van FC Groningen.

Belevenis
Voorzitter John Schurer van de Supportersvereniging FC Groningen over dit initiatief: “We willen de ploeg in deze cruciale fase van het seizoen graag maximaal ondersteunen met een vol uitvak. Die 25 euro is een aantrekkelijke prijs voor een mooie belevenis. Het zou geweldig zijn als we met 800 FC-fans voor een volle bak kunnen zorgen!”