Open Dag Supportersvereniging Supportershome

In eerste instantie zouden wij geen Open Dag organiseren. Dit in verband met de vakantieperikelen. Er zijn heel veel vrijwilligers afwezig en er moeten heel veel werken omdat het midden in de week.

Spontaan hebben zich een aantal vrijwilligers aangemeld om toch te helpen om deze vakantietijd door te komen. Een fantastisch initiatief waar wij zeker gebruik van willen maken. Daarom zijn wij als Supportersvereniging aanwezig in het Supportershome met een aantal vrijwilligers. Alle leden kunnen hun posters van; Tibbeling, Rusnak, De gebroeders Koeman, Elftalfoto’s, en fotokaartjes van alle spelers ophalen. Tevens krijgen de eerste leden die zich melden een gratis sjaal van FC Groningen. Deze zijn beperkt dus kom op tijd. Ook komen er twee spelers rond zes uur handtekeningen zetten.

Wij doen ons best om die spelers te krijgen waarvan ook de spelersposters beschikbaar zijn. Om vier uur gaan wij open. Neem je lidmaatschapskaart mee.

Ik dank de vrijwilligers bij voorbaat die ons daar in steunen een geweldig compliment voor jullie.

John Schurer