Open dag succes voor de Supportersvereniging

Het was druk in het Supportershome. Heel druk. Heel veel leden kwamen langs bij de Supportersvereniging op de Open Dag van FC Groningen. Posters van de gebroeders Koeman ambassadeurs van de Supportersvereniging FC Groningen, Rusnák, Tibbling, spelerskaarten, elftalfoto´s en FC Groningen sjaals vlogen er door. Zowel Tibbling als Rusnák stonden al anderhalf uur handtekeningen uit te delen toen wij de deuren moesten sluiten. Het Supportershome en de trapopgang stonden toen nog helemaal vol. Een honderdtal, dat nog buiten stond te wachten konden er niet meer in. Heel vervelend maar men was begripvol.

Tevens hebben wij weer vele nieuwe leden in mogen schrijven. De pasjes hiervoor kunnen voor de wedstrijd van FC Twente opgehaald worden aan de bar in het Supportershome. Tevens drukken wij extra posters voor die leden die nog geen posters hebben ontvangen. Wij doen ons uiterste best dat voor de wedstijd tegen FC Twente klaar te hebben. Ook deze kunnen dan opgehaald worden voor of na de wedstrijd.

Ik wil hierbij mijn grootste dank uitbrengen voor al die vrijwilligers die zich spontaan hebben aangemeld om ons op de Open Dag te helpen in deze vakantietijd. Dank zij jullie is het een groot succes geworden.

John Schurer,