Wijzigingen/Opzeggen

Adreswijziging
Voor het doorgeven van een adreswijziging kun je onderstaand formulier invullen. Onze secretaris zorgt er dan voor dat het adres in de ledenadministratie wordt gewijzigd.

Om een adreswijziging door te geven vul je het onderstaande formulier volledig in.

Opzeggen
Je kunt op elk moment je lidmaatschap beëindigen door ons een e-mail te sturen. Onze secretaris neemt dan contact met je op. Vanzelfsprekend vinden wij het jammer dat je onze vereniging verlaat, want dankzij jou en de andere leden kunnen we op een effectieve manier de belangen van alle FC Groningen-supporters behartigen. Mocht je een specifieke reden hebben om je lidmaatschap op te zeggen, geef die dan alsjeblieft aan ons door, zodat we onze service kunnen verbeteren.