Supportersvereniging vraagt politieke partijen hemd van het lijf

In de provincie Groningen zijn er vandaag, woensdag 21 november, op diverse plekken gemeenteraadsverkiezingen. De Supportersvereniging legde de partijen die zich verkiesbaar hebben gesteld  een aantal vragen voor die voor fans van FC Groningen van belang zijn.

De vragen zijn divers en variëren van het fietsbeleid en het openbaar vervoer op wedstrijddagen, tot sport als citymarketing, gastvrijheid en fanbeleving. In de link onderaan vinden jullie de vragen en de reacties per politieke partij.

Dit overzicht is geen stemadvies, maar geeft slechts aan hoe de verschillende partijen in de materie staan. En uiteraard kunnen de antwoorden worden gebruikt om de partijen na de verkiezingen eventueel aan te spreken op hun beloften.

Achtergrondinformatie

De VVD heeft aangegeven graag nog een keer af te spreken om de vragen te beantwoorden en tegelijkertijd ook wat meer achtergrondinformatie van ons te krijgen. Van Student en Stad hebben we helaas geen antwoorden gekregen.

Klik hier: Antwoorden politieke partijen op vragen Supportersvereniging.