Online veiling voor stichting ‘Laat ons weer eens samen juichen’

De Supportersvereniging FC Groningen is druk bezig om rond de actie Laat ons weer een juichen van FC Groningen diverse acties te organiseren. Eén daarvan is een online veiling. Het idee hiervoor kwam van Niels Hilboesen, voormalig voorzitter supporterscollectief FC Groningen, en Sjoerd-Jan Gispen, bestuurslid commerciële zaken Supportersvereniging FC Groningen.

Samen zijn zij al een aantal weken bezig met het verzamelen van mooie, unieke items voor de veiling. Van bijzondere voetbalshirts tot gesigneerde voetbalschoenen en van unieke belevenissen tot een eigen FC Groningen-kunstwerk. Ook de selectie van FC Groningen is druk bezig met het verzamelen van items voor deze veiling.

Heb je zelf nog leuke items thuis liggen en wil je ook een steentje bijdragen? Het aanmelden van kavels kan nog tot en met 20 juni. Neem voor meer informatie contact op met Sjoerd-Jan Gispen via sjoerdjan.gispen@svfcgroningen.nl of Niels Hilboesen via niels@nhcreaties.nl.

Voetbalfanaten en overige geïnteresseerden in binnen- en buitenland staan te springen om te bieden op de al ingebrachte items. Bijvoorbeeld de gesigneerde voetbalschoenen van Virgil van Dijk of een gesigneerd voetbalshirt van Samir Memisevic. Inmiddels zijn er al 50 kavels verzameld. De aanmeldingen lopen gestaag door en het inbrengen van items is nog mogelijk tot 20 juni. De veiling vindt plaats op www.onlineveilingmeester.nl.

Het bedrag dat opgehaald wordt door middel van deze online veiling gaat naar de stichting ‘Laat ons weer eens samen juichen’. De stichting heeft onder andere als doel om 1000 seizoenkaarten in een fonds te krijgen en die te verstrekken aan FC Groningen-supporters in stad en ommeland die onder de armoedegrens leven.

Alvast een kijkje nemen? Op https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/3222 is een sneak preview van de veiling te zien. Vanaf 26 juni kan er geboden worden.