Boeren gaan kamperen bij de boer!

De Supportersvereniging FC Groningen en Boertel De Maarsdijk bieden iets unieks aan deze zomer. Reizen naar het buitenland deze zomer is nog steeds niet ideaal, want veel landen staan op code geel of oranje. Maar het is ook helemaal niet nodig om ver weg te gaan, want wij bieden je code GROEN-WIT!

In het kader van de actie ‘Laat ons weer eens juichen’ heeft de Supportersvereniging de handen ineen geslagen met Camping & Boertel De Maarsdijk in Niekerk. We gaan een heuse FC Groningen-camping neerzetten. Voor en door echte FC-fans.

Wat gaan we doen?

Uiteraard zijn er de alledaagse activiteiten op de camping (zie daarvoor de informatie hieronder en op www.maarsdijk.nl.) Maar er zijn in die week ook vele extra’s, voor zowel kinderen als volwassenen. Zo komt een aantal spelers van FC Groningen op bezoek en zullen er allerlei activiteiten rondom het thema FC Groningen worden gehouden. Denk aan een FC Groningen-bingo met mooie FC Groningen-prijzen, een pubquiz met vragen over de Trots van het Noorden, schminken voor kinderen en een voetbalclinic. Het hele programma wordt defintief zodra we weten hoeveel volwassen en kinderen komen overnachten.

Wanneer?

Er zijn twee perioden waarin je op de camping terechtkunt:

• Maandag 10 t/m 14 vrijdag augustus (4 nachten, aankomst maandag na 14:00 uur, vertrek vrijdag uiterlijk 11:00 uur)
  • Vrijdag 14 t/m maandag 17 augustus (3 nachten, aankomst vrijdag na 14:00 uur, vertrek maandag uiterlijk 11:00 uur).

Wat kun je boeken?

1. Eén grote familiekamer voor 5 personen (200 euro per kamer per nacht) inclusief ontbijt, koffie en thee naar behoefte.
  2. Drie basiskamers voor 2 personen (100 euro per kamer per nacht) inclusief ontbijt, koffie en thee naar behoefte. Indien één persoon deze kamer boekt, is de prijs 80 euro per nacht.
  3. Vijftien kampeerplaatsen met stroom (25 euro per nacht).

De Maarsdijk

Op De Maarsdijk verblijf je heerlijk ontspannen op een rustieke, maar moderne boerderij. Je kunt kamperen op de camping of logeren in de Boertel, dat is een hotel of bed & breakfast op de boerderij. De Maarsdijk ligt midden in het Groningse platteland en toch vlak bij de stad Groningen, op slechts 6 kilometer van de A7. Op de boerderij is het lekker rustig en tegelijkertijd is er altijd wel iets te beleven met de dieren en het landwerk.

In de kamers van de Boertel vind je alles wat je nodig hebt, zoals een televisie, dvd-speler, gratis WiFi en bovenal een comfortabel groot bed. Alle hotelkamers hebben eigen sanitair en vloerverwarming. ’s Ochtends staat er een heerlijk ontbijt voor je klaar (dit geldt alleen voor de kamers).

De camping heeft ruime plaatsen met stroom, gratis WiFi en een prachtig uitzicht op het weidse landschap. Er zijn goede en ruim voldoende sanitaire voorzieningen op de camping. Natuurlijk heb je altijd warm water voor de afwas en kun je gebruik maken van de wasmachine, de wasdroger, de koelkast en de magnetron.

Kinderen vermaken zich uitstekend op boerderijcamping De Maarsdijk. Op de schommel, op de glijbaan, op het wippaard, in het speelzand, op de traptractors, op de skelters, op de trampoline, in het stro of zelfs op de pony. En als het weer even niet meezit, is er een speelruimte in de schuur en kun je konijntjes knuffelen of kalfjes aaien in de stal. Vooral het spectaculaire dagelijkse evenement ‘Koeien uit het land halen met Boer Gert’ is zeer geliefd bij jong en oud!

Voor meer informatie over de Maarsdijk, zie: www.maarsdijk.nl.

Boeken?

Boeken kan niet via het boekingssysteem van de website, want de FC Groningen-camping is exclusief voor FC-fans. Daarom is deze periode geblokkeerd in het reserveringssyteem. Hoe dan wel? Je kunt boeken door te bellen met José Datema (06-51194288) of door het contactformulier op de website in te vullen: www.maarsdijk.nl/contact.

Uiteraard kan de FC Groningen-camping alleen doorgang vinden wanneer de overheid geen beperkingen op legt vanwege het coronavirus. Indien campings gesloten moeten worden in betreffende periode, krijgt iedereen 100% van zijn of haar betaalde geld terug.

Een deel van de opbrengsten van deze week gaat naar FC Groningen.