Supportershome

Het Supportershome is de ontmoetingsplaats voor de leden van de vereniging. Op wedstrijddagen is het er druk en gezellig en onder het genot van een drankje wordt er gediscussieerd over alles wat met FC Groningen te maken heeft. In januari 2006 heeft de Supportersvereniging het onderkomen op de tweede ring van de Noordtribune in de Euroborg in gebruik genomen. Het Supportershome ademt de sfeer van een bruine kroeg.

Voor de wedstrijd kun je in het Home terecht voor een kop koffie, fris of een biertje. Met een drankje in de hand kun je alvast een blik op het veld werpen om te zien of jouw favoriet vandaag in de basis staat. Ook in de rust is het Supportershome geopend om er een drankje te drinken. Voor en in de rust is het tonen van een Ledenpas niet nodig, het Supportershome is dan vrij toegankelijk.

Meestal komen er ook enkele spelers langs na de wedstrijd, zodat jij met hen op de foto kunt of met ze kunt nababbelen over de wedstrijd. Ook houden we een verloting, met mooie prijzen, zoals een wedstrijdshirt.