d’Olle Grieze

Het clubmagazine van de Supportersvereniging heet d’Olle Grieze. Sinds de oprichting van de vereniging wordt het blad al uitgegeven. Wanneer je lid bent van de Supportersvereniging, ontvang je het blad gratis. Het wordt 4x per jaar uitgegeven. In het blad komen supporters, spelers en trainers aan het woord en lees je wat de vereniging zoal doet. Tevens wordt in d’Olle Grieze veel aandacht besteed aan de talentvolle jeugd van FC Groningen. De jeugd heeft immers de toekomst.

De redactie bestaat uit supporters met een groen-wit hart, die hun interesse in FC Groningen graag met de lezers willen delen. De redactie is continu bezig om het blad te verbeteren qua lay-out, onderwerpkeuze, diepgang en schrijfstijl. Mocht je zelf suggesties hebben ter verbetering of andere opmerkingen, stuur dan een mailtje naar merijn.slagter@svfcgroningen.nl.