Vrijwilligers

De Supportersvereniging FC Groningen draait op vrijwilligers. De hulp en inzet van vrijwilligers is voor onze vereniging simpelweg onmisbaar. Zonder vrijwilligers kunnen we bijvoorbeeld ons Supportershome niet runnen, ons clubblad d’Olle Grieze niet uitgeven en geen activiteiten organiseren. We zijn trots op onze vrijwilligers en ze zijn allemaal even belangrijk. Van de voorzitter tot diegene die hand- en spandiensten levert, niemand staat boven een ander, want niemand kan zonder een ander. We moeten het met elkaar doen. Met respect en vertrouwen in elkaar. Iedereen levert zijn deel, iedereen doet het met liefde voor FC Groningen.

Wil jij je ook inzetten voor de vereniging? Graag, want vrijwilligers zijn er nooit teveel. Op de pagina Vacatures kun je zien op welk gebied we nog heel goed vrijwilligers kunnen gebruiken. Misschien zit er iets bij wat je leuk lijkt. Neem dan contact met ons op en we kunnen de mogelijkheden bespreken. Misschien mogen we jou binnenkort ook als vrijwilliger begroeten.