Ledenvoordeel

Lid worden van de Supportersvereniging heeft diverse voordelen. Allereerst ondersteun je de Trots van het Noorden en haar supporters op diverse manieren. Gewoon omdat ook jij een groen-wit hart hebt en jouw beleving graag wilt delen met andere FC Groningen-fans.

Daarnaast ontvang je als lid:

* Bij aanmelding: de SV FC Groningen-sjaal
* Minimaal vier keer per seizoen het boeiende clubmagazine d’Olle Grieze
* Een setje spelerskaarten en de spelersposter tijdens de Open Dag
* Korting op de Fantour
* Een persoonlijke ledenpas
* Toegang tot het supportershome na de wedstrijd (op vertoon van je ledenpas)
* Eventueel juridische hulp van de ombudsman

Tevens krijg je op vertoon van je ledenpas korting bij:

De Fanshop van FC Groningen 10% korting op je aankoop.

Activeren korting op de Fantour:

Als lid van de SV kan je ook met voorrang buskaarten kopen voor uitwedstrijden (SV Bus – zolang de voorraad strekt). Als je hiervan gebruik wil maken kan je via email contact opnemen met Supporterszaken FC Groningen (supporterszaken@fcgroningen.nl). Zij zorgen dan voor de juiste vermelding in de administratie zodat je met voorrang kan bestellen.

Meld je dus nu aan als lid van de Supportersvereniging en ontvang binnen twee weken een bevestiging van jouw aanmelding. Voor de kosten hoef je het niet te laten. De contributie bedraagt per supporter slechts 22,50 euro per seizoen. Leden jonger dan 18 jaar of leden ouder dan 65 jaar betalen 13,50 euro per seizoen en een gezinslidmaatschap kost 45 euro.