Ronald McDonald Huis Groningen

De supportersvereniging heeft in de maanden april en mei 2018 een grote inzamelingsactie gehouden voor het Ronald McDonald Huis Groningen.

In het Ronald McDonald Huis logeren ouders, broertjes en zusjes van kinderen die zijn opgenomen in het Universitair Medisch Centrum Groningen. Het Huis krijgt geen subsidie en is afhankelijk van donateurs, sponsors en vrijwilligers. Er werden vier nieuwe kamers opgeleverd die moesten worden ingericht en daar was geld voor nodig.

De actie voor het Ronald McDonald Huis in Groningen heeft een bedrag van €15.453, 68 opgeleverd. Het bedrag is tot stand gekomen door collectes bij bedrijven en in het stadion en door een grote veiling waarbij shirts, schoenen en andere items werden geveild.

Lees meer over deze actie op de volgende pagina’s:

Fantastische afsluiting Ronald McDonald Huis actie

Wat een resultaat; ruim 14.000 euro voor Ronald McDonald Huis