Veiling en collecte voor Ronald McDonald Huis binnenkort van start

De veiling en de collecte voor het Ronald McDonald Huis komt steeds dichterbij. We zijn erg trots op de response die we hebben gekregen van heel veel oud spelers. Één van de topstukken van de veiling zijn gedragen voetbalschoenen van Arjen Robben.

Er worden verschillende acties door de supportersvereniging georganiseerd om zo veel mogelijk geld voor het Ronald McDonald Huis op te halen. Voor aanvang van de laatste thuiswedstrijd tegen Excelsior zal er overal in het stadion gecollecteerd worden.

Verder hebben ongelooflijk veel oud spelers van FC Groningen hun medewerking toegezegd. Zo hebben Arjen Robben, Hans Hateboer, Martin Drent, Mariano Bombarda en vele anderen unieke items beschikbaar gesteld voor de veiling. De veiling zal uit twee delen bestaan. Na de wedstrijd tegen Excelsior zullen een aantal unieke items onder aanvoering van veilingmeester Martin Drent onder de hamer gaan in het supportershome.

Oproep Martin Drent from SV FC Groningen on Vimeo.

Welke items dat zijn wordt op een later moment via onze sociale kanalen bekent gemaakt. Een dag op pad met Ron Jans om een speler te scouten, gedragen voetbalschoenen van Arjen Robben, de schoenen die Hans Hateboer droeg tijdens zijn debuut in het Nederlands elftal, een gedragen shirt van Mesut Özil, maar ook een gedragen shirt van Martin Drent. Het is een kleine bloemlezing van alle producten die de vereniging gaat veilen voor het goede
doel. De online veiling gaat van start op 1 mei om 16:00 en loopt tot 10 mei 19:30.

De online veiling gaat via onlineveilingmeester.