Openingstijden/route

Openingstijden Supportershome
Op wedstrijddagen is het Supportershome normaal gesproken geopend vanaf anderhalf uur voor aanvang van de wedstrijd tot twee uur na afloop van de wedstrijd. In sommige gevallen wordt hiervan afgeweken. Dat zal duidelijk worden gecommuniceerd via onze media. Buiten wedstrijddagen is het Home uitsluitend geopend tijdens activiteiten van de vereniging.

Bereikbaarheid Supportershome
Voor de wedstrijd is het Supportershome alleen via de buitendeur bereikbaar. De binnendeur blijft voor de wedstrijd gesloten. Dit betekent dat leden met een (seizoen)kaart op de Noordtribune (vakken A t/m G en AA t/m GG) het Home dan alleen buitenom kunnen bereiken. In de rust is het Supportershome uitsluitend bereikbaar via de binnendeur op de Noordtribune, de buitendeur blijft dicht. Na afloop van de wedstrijd is het Supportershome bereikbaar via de binnen- én buitendeur. Leden op de Noordtribune kunnen tot een kwartier na afloop van de wedstrijd binnendoor. Leden op andere tribunes kunnen het Supportershome via de buitendeur bereiken.
Om in het Supportershome te komen, moet je aan de Noordtribune-kant (die met de letters Z-Side er op) de deur binnen onder de lichtbak met de grote blauwe P. Het Supportershome zit dan op de tweede verdieping.