Kerstdiner Leger des Heils

Op 17 december 2016 organiseerde de Supportersvereniging FC Groningen een kerstdiner voor 50 deelnemers van het Leger des Heils. Het ging o.a. om mensen uit Oosterparkwijk, een plek waar FC Groningen een geschiedenis mee heeft. Het gaat om Groningers uit diverse andere wijken en mensen die zwerven door Groningen. Vrijwilligers van de Supportersvereniging FC Groningen ontvingen en bedienden deze mensen. Alles werd omlijst met een warme kerstsfeer en vond plaats in het Noordlease-stadion. FC Groningen heeft de Supportersvereniging haar volle medewerking hierin gegeven en faciliteerde op allerlei vlakken, waaronder een rondleiding in het stadion alsmede een bezoek aan de wedstrijd FC Groningen – Go-Ahead Eagles op 18 december. Voor de wedstrijd werd een grote kledinginzamelingsactie gehouden.

Lees op de volgende pagina’s meer over deze actie:

Kerstdiner Leger des Heils

Supportersvereniging FC Groningen maatschappelijk betrokken bij het Leger des Heils