Wat een resultaat; ruim 14.000 euro voor Ronald McDonald Huis

De online veiling is een aantal dagen geleden gestopt. En wat zijn we overweldigd door het prachtige resultaat. Met alle acties bij elkaar hebben we werkelijk een fantastisch bedrag opgehaald voor het Ronald McDonald Huis.

Wat begon als een leuk idee van bestuurslid Sjoerd-Jan Gispen, toen hij op de fiets zat, is uitgegroeid tot een actie met een fantastisch resultaat. Dankzij verschillende collectes, een veiling in het supportershome en een online-veiling hebben we een fantastisch bedrag bij elkaar gekregen voor het Ronald McDonald Huis Groningen.

We houden het exacte bedrag nog even voor ons, maar we kunnen melden dat het een ruime 14.000 euro is geworden. Het heeft al onze verwachtingen echt overstegen. We willen iedereen die ons met deze actie gesteund heeft dan ook van harte bedanken!

In het Ronald McDonald Huis logeren ouders, broertjes en zusjes van kinderen die zijn opgenomen in het Universitair Medisch Centrum Groningen. Het Huis krijgt geen subsidie en is afhankelijk van donateurs, sponsors en vrijwilligers. Binnenkort worden er vier nieuwe kamers opgeleverd. Die kamers moeten worden ingericht en daar is geld voor nodig. We hopen het Huis met dit bedrag een goede steun in de rug te geven!

De actie is ondersteund door alle supportersgroepen van FC Groningen, maar ook door Donar, Lycurgus en de ijshockeyers van Gijs.

Namens iedereen: Bedankt!