We zijn los met de online veiling!

Onze online veiling is zojuist van start gegaan. Je kan bieden op unieke producten waarvan de opbrengst in zijn geheel ten goede komt aan het Ronald McDonald Huis Groningen.

Na onze verschillende acties afgelopen zondag hebben we al  € 5081,51 opgehaald voor het goede doel. Met de online veiling hopen we dat bedrag nog een mooie boost te geven. Voetbalschoenen van Arjen Robben, een shirt van Özil of een bedrijfspresentatie van Gerard Kemkers. Dit zijn slechts een paar voorbeelden van de vele kavels die we mogen veiling voor dit goede doel.

In het Ronald McDonald Huis logeren ouders, broertjes en zusjes van kinderen die zijn opgenomen in het Universitair Medisch Centrum Groningen. Het Huis krijgt geen subsidie en is afhankelijk van donateurs, sponsors en vrijwilligers. Binnenkort worden er vier nieuwe kamers opgeleverd. Die kamers moeten worden ingericht en daar is geld voor nodig. Met deze veiling hoopt de supportersvereniging hier een mooie bijdrage aan te leveren.

Bied HIER mee!