Eerste duizenden euro’s zijn binnen

Wat heeft iedereen gul gegeven gisteren voor onze collecte en veiling voor het Ronald McDonald Huis. Na een middag hard tellen zijn we ontzettend blij met het resultaat.

Voor aanvang van de wedstrijd werd er in en rondom het stadion gecollecteerd door erg veel vrijwilligers. We willen de Noordtribune, Rolle Side, het supporterscollectief en de supporters dan ook heel erg bedanken. Bij elkaar hebben we bij de collecte 4038,96 euro opgehaald!

Foto: Alfred Scholtens

Bij de Waterloo Bar werd gisteren ook de hele dag gecollecteerd.  Na de laatste thuiswedstrijd houden ze daar traditiegetrouw een barbecue als seizoenafsluiter. Normaal is deze barbecue van het huis, maar gister tegen een vrijwillige bijdrage voor de collecte voor het Ronald McDonald Huis. Bij de Waterloo Bar is 312,55 euro gedoneerd. Super!

De veiling in het supportershome leverde 730 euro op. Onder bezielende leiding van Martin Drent werd het éne na het andere stuk geveild. Het shirt van Simon Tibbling en het unieke shirt van Tonny van Leeuwen leverden allebei 110 euro op en waren dus de topstukken van de veiling.

Dat betekent dat we nu in totaal: 5081,51 euro hebben opgehaald voor het goede doel. Morgen start onze onlineveiling met zo’n vijftig stukken.