Korting op de FanTour

Leden van de Supportersvereniging krijgen drie euro korting op de FanTour naar de uitwedstrijden van FC Groningen. In de speciale voorverkoopperiode, een week voor de reguliere verkoop, kunnen via de online ticketshop van FC Groningen kaarten voor de busreis worden besteld en betaal je 31 euro in plaats van 34 euro. Per uitwedstrijd wordt maximaal één bus (46 kaarten) met korting verkocht.

Hoe werkt het?
Leden van de Supportersvereniging dienen te zorgen voor de vermelding ‘Lid SV’ op hun seizoenkaart of clubcard. Deze vermelding kun je aanvragen door een mail te sturen naar de supportersbalie van FC Groningen (supporterszaken@fcgroningen.nl). Heb je dit vorig seizoen al aangevraagd, dan blijft deze vermelding ook komend seizoen geldig. In de voorrangsperiode (een week voor de reguliere verkoop) kun je in de online ticketshop van FC Groningen een Fantour-kaart met korting bestellen.

Wees op tijd
Vraag je de vermelding ‘Lid SV’ aan vóór het begin van het nieuwe seizoen, dan is de aanpassing gratis. Je kunt je ook tijdens het komenden seizoen aanmelden, maar dan brengt FC Groningen 5 euro administratiekosten in rekening. Die kosten heb je er overigens na twee uitwedstrijden alweer uit en vanaf dat moment ga je alleen maar profiteren. Controleer bij het ontvangen van een nieuwe seizoenkaart of clubcard altijd even of de toevoeging inderdaad op de kaart staat.

Even de zaken op een rij
• Leden van de Supportersvereniging krijgen in de voorrangsperiode (een week voor de reguliere verkoop) 3 euro korting op een Fantour-kaart in de online ticketshop van FC Groningen;
• Leden dienen daarvoor de vermelding ‘Lid SV’ op hun seizoenkaart of clubcard te hebben staan; De aanmelding kun je aanvragen via supporterszaken@fcgroningen.nl en is tot het begin van het nieuwe seizoen gratis;
• Wil je gedurende het nieuwe seizoen gaan profiteren van de korting? Dan betaal je 5 euro administratiekosten.
• Controleer altijd even of de toevoeging inderdaad op de (nieuwe) kaart staat.
• De korting geldt alleen voor FanTour-kaarten.
• Per uitwedstrijd wordt maximaal één bus (46 kaarten) met korting verkocht worden.

Data voorverkoopperiodes FanTour seizoen 2012-2013
PEC Zwolle: vr 31 augustus t/m do 6 september;
sc Heerenveen: vr 28 september t/m do 4 oktober;
FC Utrecht: vr 5 oktober t/m do 11 oktober;
NAC Breda: vr 19 oktober t/m do 25 oktober;
RKC Waalwijk: vr 2 november t/m do 8 november;
Ajax: vr 16 november t/m do 22 november;
Feyenoord: vr 30 november t/m do 6 december;
NEC: vr 4 januari t/m do 10 januari;
AZ: vr 11 januari t/m do 17 januari;
Vitesse: vr 25 januari t/m do 31 januari;
Roda JC: vr 8 februari t/m do 14 februari;
Willem II: vr 8 maart t/m do 14 maart;
Heracles Almelo: vr 22 maart t/m do 28 maart;
PSV: vr 5 april t/m do 11 april;
VVV-Venlo: vr 12 april t/m do 18 april;
Data onder voorbehoud van wijzigingen