Korting op zorgverzekering en 1 jaar gratis lidmaatschap van de Supportersvereniging

Menzis en FC Groningen hebben de FC Groningen Clubpolis in het leven geroepen. Daarmee kunt u als supporter van FC Groningen deelnemen aan de collectieve zorgverzekering van Menzis. U krijgt dan een aantrekkelijke korting op de premie van uw zorgverzekering. Bovendien krijgt u het lidmaatschap van de supportersvereniging 1 jaar gratis. Bent u al lid van de Supportersvereniging? Dan betaalt Menzis eenmalig de contributie van 1 jaar.

Daarom kiest u voor Menzis
– U profiteert van een aantrekkelijke korting op de premie van de Basisverzekering en van de aanvullende verzekeringen. U kunt zo tientallen euro’s per jaar besparen.
– U krijgt het lidmaatschap van de supportersvereniging 1 jaar lang cadeau.
– Iedereen is welkom. Menzis accepteert iedereen. Zonder medische keuring.
– De Zorgmakelaar helpt bij het vinden van goede zorg met een korte wachttijd. Dit is een gratis service voor leden van Menzis.
– Gratis Fit & Actief Ledenprogramma met elke 2 maanden nieuwe activiteiten, voordeel en kortingen.

Stap nu over naar de FC Groningen Clubpolis
Wilt u meer weten over de FC Groningen Clubpolis? Uw premie berekenen of direct een verzekering afsluiten? Ga dan naar www.menzis.nl/fcgroningen. U kunt u ook laten adviseren door de Menzis OverstapCoach. De OverstapCoach is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 19.00 uur op 088 222 49 00 (lokaal tarief). Overstappen naar Menzis kan tot en met 31 december.

Meer weten over Menzis?
Met een zorgverzekering van Menzis bent u dus verzekerd van goede zorg tegen een scherpe premie. Wilt u meer weten over Menzis? Kijk dan op www.menzis.nl.