Kaartverkoop uitwedstrijden Excelsior en SC Genemuiden

Op donderdag 2 december vindt in het Supportershome de voorverkoop plaats voor de uitwedstrijd tegen Excelsior en de bekerwedstrijd tegen SC Genemuiden. De mannen van Pieter Huistra spelen op zaterdag 18 december de uitwedstrijd in Rotterdam en op donderdag 23 december de bekerwedstrijd in Genemuiden. Uiteraard rijdt er naar beide duels een FanTour. De kaarten die in de verkoop gaan, zijn alleen kaarten voor de vrijwillige FanTour en deze kosten 28 euro voor (nieuwe) leden van de Supportersvereniging. De verkoop in het Home is tussen 19.30 uur en 21.00 uur.

De volledige kaartverkoopinformatie voor de uitwedstrijden tegen Excelsior en SC Genemuiden vind je via de online ticketshop van FC Groningen.