FC Groningen start campage Mien Plek

FC Groningen is onlangs de campagne Mien Plek gestart. Hierbij kunnen fans letterlijk hun eigen plek in het stadion krijgen. Voor 50 euro per jaar zit je op je eigen vaste stoel in Euroborg met naamplaatje. Als je aan deze actie vijf jaar deelneemt, wordt die stoel letterlijk je eigendom en mag je hem mee naar huis nemen en wordt je naam vermeld op een mooi groot bord aan de wand op één van de zijdes van de omloop van Euroborg. Indien je geen vaste eigen stoel hebt in Euroborg, maar al vijf jaar seizoenkaarthouder bent en je wilt wel graag een naamsvermelding, dan kun je je naam voor 25 euro per jaar laten plaatsen op één van de genoemde borden.

Het doel van Mien Plek is om historie te creëren in Euroborg en de supporters nog dichter bij de club te betrekken en het stadion letterlijk eigen te laten maken van de supporters. Mien Plek is bedoeld voor fans, die meer willen dan alleen het bezoeken van wedstrijden en zich nog nadrukkelijker willen verbinden aan FC Groningen.

De komende periode krijgen alle seizoenkaarthouders een mailing thuis waarin precies staat hoe de campagne werkt en alle informatie is tevens te vinden op www.mienplek.nl. Via deze website kunnen belangstellenden zich ook aanmelden.

Lees ook het interview over Mien Plek met onder andere met voorzitter John Schurer in het Dagblad van het Noorden