Bestel nu met korting: jubileumboek 40 jaar FC Groningen

Op 16 juni 2011 bestaat FC Groningen 40 jaar. Ter gelegenheid van dit jubileum brengt de club in samenwerking met uitgeverij De Buitenspelers een kolossaal jubileumboek op de markt. Het boekwerk beslaat meer dan zeshonderd bladzijden met unieke verhalen en prachtige foto’s. En het goede nieuws is: als je vóór 15 mei 2011 intekent, krijg je 10 euro korting op de normale verkoopprijs en komt je eigen naam in het boek!

Seizoenkaarthouders van FC Groningen hebben de afgelopen dagen een mailing in de bus gehad, waarin ook aandacht wordt besteed aan het jubileumboek. Via de website www.fcgroningenseizoenkaart.nl kun je inloggen met de gegevens die je van FC Groningen hebt ontvangen. Via het tabblaadje ‘jubileumboek’ kun je jouw boek bestellen en ook meteen betalen. Het boek verschijnt op 26 juli 2011.

Mocht je de seizoenkaartmailing niet hebben ontvangen, download dan hier het intekenformulier (PDF, 2MB), print hem uit, vul hem in en stuur hem op.

Even de zaken op een rij:
– Ruim 650 pagina’s in hardcover (gewicht: 5 kilo)
– Zo’n 700 foto’s
– Duizenden wedstrijden van week tot week
– Volg alle spelers van week tot week
– Verschijning 26 juli 2011
– Jouw naamsvermelding in het boek bij bestelling voor 15 mei 2011
– Verkoopprijs bij intekening voor 15 mei 2011: 59 euro (exclusief 5 euro verzendkosten)
– Normale verkoopprijs: 69 euro

Informatie over het boek
Als derde deel in de monumentale serie de ‘Eredivisie Bibliotheek’ komt in de zomer van 2011 het officiële jubileumboek van FC Groningen uit. De club, voortgekomen uit GVAV, bestaat in juni veertig jaar en dat is het moment om de geschiedenis te boekstaven.

Voor de groenwitten uit het Noorden dreigde ooit een faillissement, maar de club is inmiddels al jaren een stabiele subtopper in de eredivisie, een geduchte rivaal van de traditionele topploegen van Nederland. Dit standaardwerk voert de liefhebber langs hoogte- en dieptepunten, die toen geschiedden in het knusse Oosterpark en tegenwoordig plaats vinden in de moderne, altijd goedgevulde Euroborg.

Geniet mee van de Groningse Europa Cup-stunts, het spektakel in de nacompetitie en de vele overwinningen op Feyenoord, Ajax en PSV. In dit boek is uiteraard ook ruim aandacht voor de grote spelers uit de geschiedenis van deze FC. Van Martin Koeman tot Ronald en Erwin Koeman, van Piet Fransen tot Gonzalo Garcia, van Milko Djurovski tot Andreas Granqvist, van Arjen Robben tot Tim Matavz, van Tonny van Leeuwen tot Peter Houtman, van Ahmad Fandi tot Luis Suarez. Voor de echte fijnproever is ruimte gemaakt voor alle statistieken uit de geschiedenis van dit voetbalbolwerk.

Bestel het boek dus voor 15 mei 2011 en bespaar 10 euro op de normale verkoopprijs.