Maandagavond voorverkoop FanTour naar ADO Den Haag

Maandagavond 23 mei tussen 19.30 en 21.00 vindt in het Supportershome de voorverkoop plaats voor (nieuwe) leden van de Supportersvereniging voor het play-offduel tegen ADO Den Haag van aanstaande donderdag 26 mei (20.00 uur). De verkoop is alleen voor de FanTour en de kaarten kosten 20 euro.

Het duel is voor Groningen-fans te bezoeken met een halve of hele buscombi. De reguliere verkoop voor deze uitwedstrijd loopt via internet, de Fanshop en TicketBox. Tot en met woensdag 25 mei kunnen (Seizoen)ClubCardhouders van FC Groningen één kaart per persoon aanschaffen. De FanTour kost 25 euro en vertrekt donderdag om 14.45 uur bij Ingang 1 van Euroborg. De prijs voor de halve buscombi is eveneens 25 euro. Er kan donderdagavond om 17.30 uur worden opgestapt bij de parkeerplaats voor restaurant Reeuwijkse Hout (A12, afslag 12).

Kaartverkoop thuiswedstrijd
De verkoop voor de thuiswedstrijd op zondag 29 mei (12.30 uur) loopt via internet, de Fanshop en TicketBox. Tot en met dinsdag 24 mei kunnen seizoenkaarthouders hun eigen plek reserveren voor 15 euro. Op woensdag 25 mei om 9.00 uur gaan losse kaarten in de verkoop via dezelfde kanalen. Alle beschikbare plekken kosten vanaf dat moment 17,50 euro. Meerjarenkaarthouders hebben in de play-offs uiteraard vrij toegang.