Open Dag succesvol verlopen

De Open Dag van FC Groningen is gisteren succesvol verlopen. Maar liefst 25.000 bezoekers kwamen op bezoek bij de club en vermaakten zich in en rond de Euroborg. Het Supportershome was onderdeel van de stadiontour en bij de stand van de Supportersvereniging was het de hele dag razend druk. Speciaal voor deze gelegenheid had de vereniging een speciale videoclip laten maken om te tonen wat de Supportersvereniging zoal doet…

Het was razend druk bij de stand (foto: Erwin Otten)

De stand was aangekleed met een fraai doek met daarop kenmerkende afbeeldingen voor de vereniging. Bezoekers konden er informatie krijgen over de vereniging en uiteraard ook lid worden. Er hebben zich op de Open Dag ongeveer 100 nieuwe leden aangemeld, een prachtig aantal.

Een fraai doek om de aandacht op de stand te vestigen (foto: Erwin Otten)

Bij de stand konden leden een poster halen van ambassadeur Arjen Robben en uiteraard was er de jaarlijkse spelersposter met ditmaal Petter Andersson. Petter kwam rond 15.15 uur langs bij de stand om met supporters op de foto te gaan en natuurlijk ‘zijn’ poster te signeren.

De spelersposter met Petter Andersson (foto: Erwin Otten)

Het bestuur van de vereniging kijkt terug op een geslaagde dag en wil nogmaals zijn dank uitspreken aan iedereen, die daaraan een bijdrage heeft geleverd. Vrijwilligers, bedankt!

Vrijwilligers van de Supportersvereniging (foto: Erwin Otten)