Supporters doneren duizend euro voor Make-A-Wish

Na afloop van de wedstrijd FC Groningen – FC Utrecht organiseerde de Supportersvereniging in het Supportershome een veiling van vijf wedstrijdshirts, waarvan de opbrengst naar Make-A-Wish Nederland gaat. De shirts van Luciano (geel keepersshirt), Texeira, Tadic en Andersson waren allen voorzien van hun handtekening. Tevens werd een blanco shirt met de handtekeningen van de gehele selectie geveild. Tekenend voor de kwaliteit van de leden van de Supportersvereniging FC Groningen werd het een heuse veiling waarbij de spanningen en het opbieden tegen elkaar 595 euro opbracht. Hierbij nog opgeteld de collectebus die rond ging in het Home was de eindstand 948,55 euro. Waar FC Groningen-supporters groot in kunnen zijn. Wij willen hierbij iedereen bedanken voor de medewerking. Wij maken daar als Supportersvereniging een rond bedrag van en zullen een totaalbedrag van 1000 euro doneren aan Make-A-Wish.

John Schurer