Openingstijden Supportershome + verloting

Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen Roda JC. De wedstrijd begint om 12.30 uur. Het Supportershome is geopend van 11.00 tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Thomas Enevoldsen, Maikel Kieftenbeld en Johan Kappelhof een bezoek aan het Supportershome. Tijdens de openingstijden van het Home is er professionele beveiliging aanwezig. In het Supportershome geldt nog steeds een rookverbod.

Komende zondag is er tevens weer een spectaculaire verloting in het Supportershome. De prijzen zijn: een gesigneerd FC-shirt, een Adidas Europa League-wedstrijdbal en een sjaal van de Supportersvereniging. Koop voor slechts 2 euro een lootje en – wie weet – is één van deze mooie prijzen voor jou!