Openingstijden Supportershome + verloting

Aanstaande vrijdagavond speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. De aanvang is om 20.00 uur. Het Supportershome is geopend van 18.30 uur tot twee uur na afloop van de wedstrijd. Na het duel brengen FC Groningen-spelers Nicklas Pedersen en Tom Hiariej een bezoek aan het Supportershome. Tijdens de openingstijden van het Home is er professionele beveiliging aanwezig. In het Supportershome geldt nog steeds een rookverbod.

Verloting
Na de wedstrijd tegen De Graafschap is er een spectaculaire verloting in het Supportershome. De prijzen zijn: een gesigneerd FC-shirt, een FC Groningen-broodrooster en een mini-uitshirt. Koop voor slechts 2 euro een lootje en – wie weet – is één van deze mooie prijzen voor jou!