Open Dag: Essent steunt Supportersvereniging

Aankomende zondag is het weer zover: de Open Dag van FC Groningen. Natuurlijk is ook de Supportersvereniging weer vertegenwoordigd met een kraam. Daar kunnen leden de spelersposter van Maikel Kieftenbeld ophalen en setje spelerskaarten. Dankzij steun van Essent heeft de Supportersvereniging op de Open Dag nu een aantrekkelijke aanbieding voor nieuwe leden…

De vereniging biedt in samenwerking met de energieleverancier maar liefst 100 nieuwe wedstrijdshirts (seizoen 2012-2013) van FC Groningen aan tegen een voordelige prijs. Nieuwe leden, die voor minimaal drie jaar lid worden van de vereniging, kunnen voor 35 euro hun wedstrijdshirt kopen. Een shirt in kindermaten kost slechts 25 euro. Kom zondag naar de stand van de Supportersvereniging voor de exacte voorwaarden van deze actie en word voor minimaal drie jaar lid! Als lid van de Supportersvereniging ontvang je zes keer per jaar ons clubmagazine d’Olle Grieze, heb je toegang tot het Supportershome en profiteer je van diverse kortingen op onder meer de Fantour naar uitwedstrijden en in de Fanshop.

Programma Open Dag
Vanaf 12.00 openen de poorten van het terrein en kunnen bezoekers een kijkje in de keuken bij FC Groningen nemen. Een uur later, om 13.00 uur worden de spelers gepresenteerd op het hoofdveld van het FC-stadion. Om 15.00 uur is er een wedstrijd, waarbij spelers van Oud FC Groningen het opnemen tegen een team van van supporters en sponsors. Op parkeerplaats P2 staat het Simone FM-podium waar onder anderen een Simone FM DJ, Shary-An en Dean Saunders optreden. Om 14.15 uur is er een forum met diverse gasten op dit podium. De Open Dag eindigt zoals gebruikelijk om 17.00 uur.

Bekijk hier de poster van de Open Dag