Nog voldoende kaarten voor thuiswedstrijden tegen Willem II en PSV

Zoals bekend, speelt de FC in augustus twee thuiswedstrijden op rij. Aanstaande zondag tegen het gepromoveerde Willem II (aanvang 12.30 uur) en een week later op 26 augustus (aanvang 16.30 uur) tegen titelkandidaat PSV. Voor beide wedstrijden zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Dit komt enerzijds omdat er plaatsen beschikbaar zijn gekomen, die vorig seizoen nog bezet waren door seizoenkaarthouders. Anderzijds zorgt de zomervakantie er (traditiegetrouw) voor dat de kaartverkoop niet zo snel gaat als gedurende de rest van het seizoen.

Voor beide wedstrijden is GEEN ClubCard nodig om losse kaartjes te kopen.
Kaarten zijn verkrijgbaar via:
www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop.
• TicketBox. Ga naar www.ticketbox.nl voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
• De Fanshop in stadion Euroborg.
• Bij de kassa op de wedstrijddag (vanaf anderhalf uur voor aanvang).

De wijze van kaartverkoop voor de thuiswedstrijden van FC Groningen is enigszins veranderd (verruimd) in vergelijking met voorgaande jaren:
• Vier weken voor de wedstrijd start op vrijdagochtend om 9.00 uur de voorverkoop voor mensen met een (Seizoen)ClubCard. Per SCC of CC kunnen twee losse kaarten worden gekocht.
• Twee weken voor de wedstrijd start op vrijdagochtend om 9.00 uur de vrije verkoop. Een ClubCard is dan niet nodig.