SV-bulletin FC Groningen – Willem II

Openingstijden Home
Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen promovendus Willem II. De wedstrijd begint om 12.30 uur. Het Supportershome is geopend van 11.00 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Ajilore, Paco van Moorsel en Emil Johansson een bezoek aan het Supportershome.

Opknapbeurt
Tijdens de zomerstop is het Supportershome flink aangepakt. Zo heeft het Home een schilderbeurt gehad en is er een nieuwe muziekinstallatie (400 Watt) geplaatst. Ook zijn de sponsorborden vernieuwd en hangt er inmiddels een vierde beeldscherm van 51 inch, zodat de persconferentie na afloop goed te volgen is.

Verloting
Ook dit seizoen vindt er na afloop van elke wedstrijd weer een verloting plaats in het Supportershome. De trekking van de lootjes gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts 2 euro een lootje en wie weet win je één van de mooie FC Groningen-prijzen!