SV-bulletin FC Groningen – RKC Waalwijk

Openingstijden Home
Morgenavond speelt FC Groningen thuis tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd begint om 19.45 uur. Het Supportershome is geopend van 18.15 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd komen FC Groningen-spelers Maikel Kieftenbeld en Leandro Bacuna langs in het Supportershome.

Bezoek directie FC Groningen
Ook directie en management van FC Groningen komen na afloop van de wedstrijd langs in het Supportershome om vragen van supporters te beantwoorden. Het betreft hier overigens geen forum, het bezoek kent een informeel karakter. De vertegenwoordigers van FC Groningen begeven zich onder het publiek en zullen supporters te woord staan.

Verloting
Na afloop vindt er in het Supportershome weer een verloting plaats. Er zal een aantal prijzen worden verloot, waaronder een gesigneerd wedstrijdshirt. Koop voor slechts twee euro een lootje en wie weet win je één van de mooie prijzen!

Kaartverkoop voor dit duel
Voor de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar in de losse verkoop. Via de website van FC Groningen, de Fanshop in de Euroborg en TicketBox kunnen zonder beperking kaarten worden aangeschaft. Ook gelden in de voorverkoop speciale jeugdtarieven. De Euroborg opent de poorten om 18.15 uur.
Voor het duel met RKC Waalwijk – en de daarop volgende drie thuiswedstrijden – heeft FC Groningen in samenwerking met Marketing Groningen een extra kaartverkooppunt bij de VVV-winkel op de Grote Markt. De voorverkoop bij de VVV begint op de maandag voor een thuiswedstrijd. Bij de VVV zijn uitsluitend kaarten verkrijgbaar voor de Piet Fransen Tribune en de Koeman Tribune.

Wedstrijdactie Fanshop
De Fanshop van FC Groningen heeft bij de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk weer een wedstrijdactie. Je kunt nu voor 15 euro een sjaal én een muts kopen. Daarmee bespaar je 6,90 euro.