‘Van gammel hek naar stevig beton’ officieel gepresenteerd in ’t Home

Zoals jullie ondertussen wel weten is zaterdag 23 november de boekpresentatie van het boek van Ferdi Delies ‘Van gammel hek naar stevig beton’. Deze presentatie vindt die avond om 19:30 uur plaats in het Supportershome.

Maar het boek wordt niet alleen zaterdag verkocht. Vanaf zondag 24 november ligt het ook in de fanshop van FC Groningen en zal het boek ook online te koop komen via dezelfde fanshop.

Signeren
Zaterdag 23 november is het boek voor leden van de Supportersvereniging te koop voor achttien euro, op vertoon van de SV-ledenpas. Niet-leden betalen twintig euro. Dit bedrag kan zaterdag in het Supportershome alleen gepind worden. Na de boekpresentatie is er gelegenheid het boek te laten signeren. Er zullen die avond ook diverse oud-FC Groningen-spelers aanwezig zijn.

Ook zondagochtend is het boek in het home te koop voor SV-leden. Dit kan van 10:45 tot 11:45 uur, voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Ook dan is alleen betaling met de pin mogelijk.

De fanshop is zondag vanaf 10:45 uur geopend en daar zal het boek dan ook te koop zijn. In de fanshop en online geldt ook de korting van twee euro voor leden van de SV en alle S(CC)-kaarthouders: in dat geval kost het boek je dus achttien euro. Heb je geen s(cc)-kaart van FC Groningen of ben je geen lid van de SV? Dan geldt de boekprijs van twintig euro.

Unieke foto’s
Het boek bevat 399 pagina’s met verhalen, opgeluisterd met een stuk of vijftig unieke foto’s en is gedrukt op hoogwaardig fotopapier. Voor iedere FC Groningen-supporter een echte musthave. Wees er snel bij, want het boek is in een beperkte oplage van tweeduizend stuks gedrukt.