Help de FC door de coronacrisis: Supportersvereniging werkt ideeën uit

Het is jullie vast niet ontgaan dat FC Groningen deze week een actie heeft gelanceerd om de club er doorheen te helpen in de coronacrisis. Ook de Supportersvereniging wil daar een steentje aan bijdragen een heeft allerlei ideeën om ons cluppie te helpen geïnventariseerd en we zijn erg blij met alle input die daarvoor al is gegeven door jullie. De ideeën zijn onderverdeeld in groepen en geplaatst onder een bestuurslid van de Supportersvereniging. Die zal werkgroepen maken om de ideeën om te zetten in acties.

Wil je bij bepaalde dingen helpen? Graag! Mail dan naar de persoon die over het onderwerp gaat dat je het leukst lijkt, waar je betrokkenheid bij voelt of gewoon leuk vindt om mee te helpen.

Werkgroep Veiling – Sjoerd-Jan ( sjoerdjan.gispen@svfcgroningen.nl ). We willen een online veiling gaan houden en daarbij allerlei leuke items veilen.

Werkgroep Home – Rob (rob@svfcgroningen.nl). Allerlei activiteiten organiseren met of in het supportershome (bingo, verhuren home, etc)

Werkgroep Foto en Media – Ferdi (ferdi.delies@svfcgroningen.nl). Mogelijkheden om met spelers op de foto te kunnen, op de elftalfoto. Digitaal. Etc.

Werkgroep Stadion – Alfred (alfred.scholtens@svfcgroningen.nl). Activiteiten in of om het stadion, zoals drive-thru, Gompies, etc.

Werkgroep ICT – John (john.de.jonge@svfcgroningen.nl). Een aparte website bouwen, webshop maken, etc.

Werkgroep Merchandise – Svend (svend@fcgroningen.nl). Artikelen verkopen en ontwerpen, zoals sjaals, stickers, mondkapjes, etc.

Verder zijn er veel ideeën die vanuit FC Groningen zelf georganiseerd moeten worden of samen met de FC. John zal daarvoor maandag overleggen met de club. Daar komen misschien ook nog plannen uit waarbij we alle hulp kunnen gebruiken. Voor nu: #laatonsweereensjuichen