Heb jij nog wat moois op zolder liggen voor de FC Groningen-veiling?

Voor de actie #laatonsweereensjuichen hebben de Supportersvereniging FC Groningen en het voormalige Supporterscollectief van FC Groningen de handen ineen geslagen. Samen met Onlineveilingmeester.nl is een online veiling georganiseerd met allerlei mooie FC Groningen-items en aanbiedingen van sponsors van FC Groningen en de Supportersvereniging.

De opbrengst van de veiling is bestemd voor de stichting Laat ons weer een samen juichen. De stichting opgericht door supporters en FC Groningen. Voor meer informatie over deze stichting kijk hier.

Items inbrengen voor de veiling

Heb jij een bijzonder FC Groningen-item of een mooi item waarvan jij denkt dat het van meerwaarde kan zijn voor de veiling ? Neem dan contact op met Niels Hilboesen (niels@nhcreaties.nl) of Sjoerd-Jan Gispen (sjoerdjan.gispen@svfcgroningen.nl). Je kunt je items tot 20 juni aanbieden. Op 26 juni gaat de veiling online en kan er geboden worden.