SV-bulletin FC Groningen – Feyenoord

Openingstijden Home
Aanstaande zondagmiddag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Het Supportershome is geopend van 13.00 uur tot twee uur na afloop van het duel. Na de wedstrijd brengen FC Groningen-spelers Michael de Leeuw, Lorenzo Burnet, Tim Sparv en Mitchell Schet een bezoek aan het Supportershome.

Verloting
Na afloop van elke wedstrijd vindt er weer een verloting plaats in het Supportershome. Aanstaande zondag kun je een gesigneerd wedstrijdshirt, een muts en een cap winnen. De trekking gebeurt door een speler van FC Groningen. Koop voor slechts 2 euro een lootje en wie weet win je één van de mooie prijzen!

Kaartverkoop voor dit duel
De thuiswedstrijd tegen Feyenoord is uitverkocht, maar via de FC Groningen Kaartenmarkt zijn nog wel enkele kaarten verkrijgbaar. Per (S)CC zijn maximaal 2 kaarten te krijgen. Het is voor het eerst dit seizoen dat de Euroborg is uitverkocht.