Sponsorcommissie

De laatste jaren speelt FC Groningen ieder jaar mee in het linkerrijtje van de Eredivisie en proberen we Europees voetbal te halen. Met de fantastische aanhang, die iedere wedstrijd met volle overtuiging de spelers ondersteunt, is de sfeer in de Euroborg natuurlijk prachtig. De supporters beleven ieder jaar weer veel plezier aan de wedstrijden en binnen onze Supportersvereniging bundelen we onze krachten!

Momenteel beschikken we als vereniging over ongeveer 4.500 leden en hebben we de ambitie door te groeien naar 20.000 leden. Om deze plannen te realiseren, is er dit jaar een impuls gegeven aan de organisatie van de Supportersvereniging. Ook dit seizoen zorgt de Supportersvereniging voor leuke activiteiten voor onze leden en sponsoren. Wij hebben naast de inkomsten van het lidmaatschap van ieder lid, ook andere inkomsten nodig om onze plannen te kunnen realiseren.

De sponsorcommissie bestaat op dit moment uit:

MW GK
Martijn Werkman Geoffrey Klok

Sponsorpakketten
Download hier het overzicht van de sponsorpakketten.

Informatie aanvragen
Voor informatie en om u aan te melden als sponsor, kunt u onderstaand formulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
[formidable id=5]