Veel gestelde vragen

Hoe vraag ik mijn ledenpas aan?
Kijk voor meer informatie over het aanvragen van een ledenpas op de speciale pagina.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn ledenpas ontvang?
Gemiddeld duurt dit twee weken mits het lidmaatschapsgeld is betaald en een correcte foto is ingestuurd.

Krijgt elk lid van een gezinslidmaatschap een ledenpas?
Ieder lid dat onder een gezinslidmaatschap valt en een verzoek indient voor een ledenpas kan deze toegestuurd krijgen zodra een pasfoto is ingeleverd.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Op deze site kun je via een online formulier jouw adreswijziging doorgeven.

Hoe kan ik mijn individuele lidmaatschap omzetten in een gezinslidmaatschap?
Stuur een e-mail naar info@svfcgroningen.nl met hierin uw voorletters, achternaam en adresgegevens. Geef hierbij aan welke gezinsleden u wilt toevoegen aan het gezinslidmaatschap. Wij hebben de voorletters, achternaam en geboortedatum nodig van de gezinsleden.

Kan de Supportersvereniging ook kaarten voor thuiswedstrijden regelen?
Nee. Voor kaarten kun je contact opnemen met de receptie van FC Groningen. Op werkdagen is deze bereikbaar op het nummer 050-5878787.

Wanneer en waar vindt de verkoop plaats van de Fantour?
De verkoop van kaarten voor de Fantour vindt plaats in het Supportershome. De verkoop vindt op een donderdag plaats tussen 19.30 en 21.00 uur. Ongeveer twee weken voor het uitduel worden deze kaarten door de Supportersvereniging verkocht.

Hoe kan ik het Supportershome bereiken tijdens wedstrijddagen?
Het Supportershome is voor de wedstrijd voor alle leden alleen bereikbaar via de buiteningang. De binnendeur op de Noordtribune is voor de wedstrijd gesloten. In de rust is het Home alleen bereikbaar via de binnendeur op de tweede omloop voor leden die een (seizoen)kaart hebben voor de vakken A t/m G en AA t/m GG. De buitendeur is in de rust gesloten. Na afloop kunnen leden die niet in de vakken A t/m G of AA t/m GG zitten het home bereiken via de buiteningang. Leden die wel in de vakken A t/m G of AA t/m GG zitten kunnen tot vijftien minuten na de wedstrijd naar binnen via de binnendeur. Daarna moeten ook zij het Home betreden via de buitendeur. Het Supportershome heeft een maximumcapaciteit. Vol is vol.

Waar kan ik mij aanmelden als vrijwilliger voor de vereniging?
Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar info@svfcgroningen.nl met een korte motivatie.