Maak kans op een skybox bij FC Groningen

Samen met je vrienden of vriendinnen een wedstrijd bij FC Groningen vanuit de skybox bekijken? Je (klein-)kinderen verrassen met een geweldige voetbalavond? Samen met een paar elftal-vrienden in de skybox van de wedstrijd genieten? Geef je dan op voor het winnen van de skybox van Menzis bij FC Groningen op vrijdag 3 december voor de wedstrijd tegen Vitesse.

Menzis geeft 13 plaatsen weg. Iedereen van 18 jaar of ouder kan zich opgeven. Je hoeft dus niet verzekerd te zijn bij Menzis om mee te doen.

Meer dan alleen de wedstrijd
De wedstrijd begint om 20.45 uur. Maar het skybox-programma begint al eerder. Je krijgt van te voren een diner in de skybox. Ook tijdens de wedstrijd word je door de gastdame voorzien van een hapje en een drankje. Na de wedstrijd mag je vanuit de skybox de persconferentie volgen. Het arrangement eindigt om ongeveer 23.00 uur.

Dit kun je winnen
Je kunt voor 13 personen een skybox met bijbehorend arrangement winnen. Onder alle aanmelders wordt de skybox verloot. Ga snel naar www.menzis.nl/skyboxgroningen. De sluitingsdatum van de actie is 31 oktober 2010. Alleen de winnaar krijgt begin november persoonlijk bericht.