De nieuwe d’Olle Grieze komt eraan

Eind deze week valt de vierde editie van d’Olle Grieze van dit seizoen op de deurmat. Hier vind je alvast een overzicht van de onderwerpen die je in deze editie zult aantreffen.

* Het hoofdartikel van het blad is een interview met Luciano. We hebben Luciano eerder geïnterviewd toen hij op het punt van doorbreken stond bij FC Groningen. Ditmaal spreken wij hem over zijn passies buiten voetbal.

* In ‘de grote uitvaktest’ worden alle facetten van een uitwedstrijd nagelopen en beoordeeld met een cijfer. Ditmaal zijn we te gast in het stadion van Heerenveen. Onze beoordelaar kijkt elk seizoen uit naar deze wedstrijd maar houdt niet van alle reisbeperkingen er omheen.

* Gonzalo Garcia is terug bij de club. Zijn prestaties zijn beter, want het idee van voetballen past goed bij hem. Nu nog het gevoel wat meer uitschakelen, want teveel nadenken zit hem wel eens in de weg.

* We kijken terug op de het Europacupduel met Vitória Guimarães. De besturen van beide clubs kunnen het niet met elkaar vinden en er ontstaat een broeierige sfeer.

* Paul Mason vertelt over zijn voetballoopbaan bij FC Groningen. Via VVK kwam hij bij FC Groningen terecht. Later speelde hij onder andere bij Aberdeen en Ipswich Town. Nu is hij eigenaar van een guesthouse in Southport.

* David de Vries is journalist bij Voetbal International. Namens VI volgt hij FC Groningen en schrijft interviews en reportages. Elke dag voetbal, een droombaan?

* In d’Olle Grieze is traditiegetrouw aandacht voor onze jeugdspelers: Daan Wijma van FC Groningen D1 vertelt wie hij is en wat hij kan.

* We maken de winnaars van de kerstpuzzel bekend!

Alle artikelen gelezen? Niet getreurd. Eind april ligt editie nummer vijf op jouw mat!