Een drukke week achter de rug, een drukke week voor de boeg

Na een geslaagd weekend vorige week in München, waar Arjen Robben geïnstalleerd is als ambassadeur van de Supportersvereniging FC Groningen, werd afgelopen donderdag alweer een quizavond georganiseerd in Café de Kachel en op zondag deed de Supportersvereniging mee aan het jaarlijkse Takje Toernooi in de Sporthal Beijum. Tevens won de FC weer eens, een knappe overwinning in Breda tegen NAC.

Komende dinsdagavond heeft het dagelijks bestuur een bijeenkomst over de digitalisering van de kaartverkoop voor de FanTour naar uitwedstrijden. Donderdagmiddag heb ik een gesprek met iemand die een boekwerk schrijft over alle ins en outs van de stad Groningen en donderdagavond vertrekken wij met vier mensen naar het Supportershome in Utrecht. Daar komen alle Supportersverenigingen van de Eredivisie bij elkaar om te praten over diverse vervoersregelingen, de opstellingen van de Driehoeken daarin en hoe om te gaan met de nieuwe Voetbalwet. De politiek en de KNVB zullen hierbij aanwezig zijn. Tevens proberen wij deze week het beeldje en de poster van Arjen Robben af te leveren bij FC Groningen en maken wij een afspraak met een sponsor die plannen heeft voor het volgend seizoen. Tenslotte zullen wij aanstaande vrijdagavond aanwezig zijn bij het vijfjarig bestaan van de Rolly-side.

De trein dendert door, zeg ik maar. Dinsdagavond 29 maart is weer de bestuursvergadering waar diverse zaken aan de orde komen voor dit seizoen, maar ook al weer voor het volgende seizoen.

Er is enorm veel vraag naar de poster van Arjen Robben. De combinatie Robben en de stad Groningen slaat behoorlijk aan. Leden van de Supportersvereniging zullen deze poster gratis af kunnen halen op de Open Dag op 10 juli. Niet-leden hebben de mogelijkheid om deze poster te kopen op die dag. Meer informatie volgt later. De poster en het beeldje zullen ook te zien zijn in het Supportershome.

John Schurer,