Nog twee dagen korting voor jubileumfeest FC Groningen

Op 16 juni aanstaande bestaat FC Groningen 40 jaar. Dit viert de club op 3 juni tijdens het FC Groningen Jubileum Feest in Martiniplaza. Tijdens dit feest zijn er optredens van onder andere Jeroen van der Boom en Jannes. De kaartverkoop voor dit supportersfeest voor seizoen- en clubkaarthouders loopt inmiddels bij de Fanshop in de Euroborg en bij de receptie van Martiniplaza. Voor seizoen- en clubkaarthouders geldt tot en met 1 april het speciale tarief van 15 euro, dus je hebt nog ruim twee dagen om van de korting te profiteren!

Vanaf 1 april start de vrije verkoop en kosten kaarten 22,50 euro. Kijk hier voor de openingstijden van de Fanshop. De kassa van Martiniplaza is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Per persoon kunnen vier kaarten gekocht worden.