Supportersvereniging overhandigt kunstwerk en poster aan FC Groningen

Gisteren heeft de Supportersvereniging een replica van het kunstwerk en de poster, die onlangs zijn aangeboden aan Arjen Robben, overhandigd aan algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen. Voorzitter John Schurer vertelde onder meer over het bezoek aan Arjen Robben in München. Zoals bekend reisde het bestuur van de Supportersvereniging bijna drie weken geleden af naar Zuid-Duitsland om Robben officieel te installeren als ambassadeur van de vereniging.

John Schurer overhandigt Hans Nijland het kunstwerk

Schurer legde tevens uit hoe het kunstwerk en de poster tot stand zijn gekomen. De heren van Studio Plakband (ontwerp van de poster) en studente Anouk Paap (ontwerp van het kunstwerk) waren gisteren eveneens aanwezig bij de overhandiging. Nijland luisterde aandachtig en was in zijn nopjes met de cadeaus. Hij zegde toe de poster en het kunstwerk een mooi plekje in de Euroborg te geven, zodat ze voor iedereen te zien zullen zijn.

Binnenkort wil de Supportersvereniging nog een poster aanbieden aan de gemeente Groningen en de gemeente Bedum.