Vanavond voorverkoop uitwedstrijd tegen Heracles Almelo

Vanavond 16 mei tussen 19.30 en 21.00 vindt in het Supportershome de voorverkoop plaats voor (nieuwe) leden van de Supportersvereniging voor het play-offduel tegen Heracles Almelo van aanstaande donderdag 19 mei (20.45 uur). De verkoop is alleen voor de FanTour en de kaarten kosten 28 euro.

Het duel is voor Groningen-fans te bezoeken met een auto- of buscombi. De reguliere verkoop voor deze uitwedstrijd loopt via internet, de Fanshop en TicketBox. Tot en met woensdag 18 mei kunnen (Seizoen)ClubCardhouders van FC Groningen één kaart per persoon aanschaffen. De FanTour kost 34 euro en vertrekt donderdag om 17.30 uur bij Ingang 1 van Euroborg. De prijs voor de autocombi is 10 euro. Er kan donderdagavond om 19.15 uur worden omgewisseld bij P-plaats McDonalds Hardenberg aan de N34. Er geldt een identificatieplicht.

Kaartverkoop thuiswedstrijd
De verkoop voor de thuiswedstrijd op zondag 22 mei (14.30 uur) loopt via internet, de Fanshop en TicketBox. Tot en met dinsdag 17 mei kunnen seizoenkaarthouders hun eigen plek reserveren voor 15 euro. Op woensdag 18 mei om 9.00 uur gaan losse kaarten in de verkoop via dezelfde kanalen. Alle beschikbare plekken kosten vanaf dat moment 17,50 euro. Meerjarenkaarthouders hebben in de play-offs uiteraard vrij toegang.