Geslaagde klaverjasavond in Café de Kachel

Gisteravond organiseerde de Supportersvereniging in samenwerking met Café de Kachel een klaverjasavond. Met acht fanatieke kaarters viel de opkomst een beetje tegen (dat mag de volgende keer best wel iets meer zijn!), maar het toernooi en de avond waren er niet minder gezellig om. Tot in de kleine uurtjes werden in totaal vier ‘bomen’ gespeeld, waarbij de deelnemers door het lot aan een ‘maat’ werden gekoppeld. Winnaar van het toernooi werd Wilfred van de Worp. Hij ging naar huis met een echte FC Groningen man bag.

Marije Wesseling speelde ook mee en maakte tevens enkele foto’s:

Winnaar Wilfred (rechts) wordt gefeliciteerd door Ronald van Café De Kachel
Apetrots met de overwinning en zijn prijs
Het podium: Menno Martini (2e), Wilfred van de Worp (1e), Nico Swart (3e)
De deelnemers aan het toernooi
Als dank voor hun gastvrijheid ontvangen Ronald en Jeroen van Café De Kachel namens de Supportersvereniging een ingelijste Robben-poster

Iedereen bedankt voor de gezellige avond en tot ziens bij de volgende klaverjasavond. Wil jij de volgende keer ook mee doen? Graag!