Verandering in voorverkoop FanTour

De voorverkoop voor de FanTour voor leden van de Supportersvereniging is vanaf dit seizoen veranderd. Leden kunnen vanaf nu FanTour-kaarten met korting aanschaffen via de online ticketshop van FC Groningen. Je hoeft niet meer naar de speciale voorverkoopavond in het Supportershome, maar je kunt gewoon vanuit je luie stoel bestellen. Leden van de vereniging krijgen per uitwedstrijd een korting van 3 euro per kaart. Per uitwedstrijd wordt maximaal één bus (46 kaarten) met korting verkocht. Helaas is het niet mogelijk om kaarten met korting te kopen via de TicketBox, omdat hier voor de Supportersvereniging weer extra kosten aan verbonden zijn.

Leden van de Supportersvereniging kunnen op hun seizoenkaart/clubcard de vermelding ‘Lid SV’ krijgen. De houder van zo’n kaart krijgt tijdens de voorrangsperiode (meestal twee dagen voordat de reguliere verkoop begint) korting op een FanTour-kaart in de online ticketshop van FC Groningen.

Let op: supporters die willen profiteren van de korting op de FanTour moeten zelf bij FC Groningen kenbaar maken dat ze lid zijn van de Supportersvereniging. Dit kan door een mail te sturen naar supporterszaken@fcgroningen.nl. Er wordt 5 euro administratiekosten in rekening gebracht, omdat er een nieuwe seizoenkaart/clubcard aangemaakt moet worden.

Even de zaken kort op een rij:

• De speciale voorverkoopavonden worden afgeschaft.
  • Leden kunnen via FC Groningen (supporterszaken@fcgroningen.nl) aangeven dat ze lid zijn van de Supportersvereniging.
  • Leden kunnen in de voorrangsperiode (meestal de twee dagen voordat de reguliere verkoop begint) hun FanTour-kaart met 3 euro korting bestellen in de online ticketshop van FC Groningen.
  • De korting geldt alleen voor FanTour-kaarten.
  • Per uitwedstrijd wordt maximaal één bus (46 kaarten) met korting verkocht worden. We verwachten dat dit genoeg is, maar zullen dit gedurende het seizoen evalueren.
  • Je betaalt 5 euro administratiekosten voor het laten maken van een nieuwe seizoenkaart/clubcard.