Maandag forum met Nijland, Veldmate en Tweede Kamerlid Tjeerd van Dekken

Aanstaande maandag 3 oktober 2011 vindt na afloop van de Algemene Ledenvergadering van de Supportersvereniging weer een forum plaats. Namens FC Groningen nemen algemeen directeur Hans Nijland, technisch directeur Henk Veldmate en een speler uit de eerste selectie plaats. Daarnaast is er een speciale gast: Tweede Kamerlid Tjeerd van Dekken. Laatstgenoemde is bijzonder geïnteresseerd in problemen waar supporters vaak mee te maken krijgen en wil daar vanuit de politiek verbeteringen in aanbrengen, in samenwerking met het onlangs opgerichte Supportersplatform Betaald Voetbal.

Heb je dus vragen over het algemene of technische beleid van FC Groningen of wil je weten hoe de politiek omgaat met de aanpak van de supportersproblematiek? Schroom dan niet om langs te komen in het Supportershome om je vraag te stellen. Het forum begint om ongeveer 21.00 uur, even afhankelijk van hoe lang de Algemene Ledenvergadering duurt.