Nieuwtjes over thuiswedstrijd tegen Ajax

Openingstijden Supportershome
Aanstaande zondag speelt FC Groningen de thuiswedstrijd tegen Ajax. De wedstrijd begint om 14.30 uur. Het Supportershome is geopend van 13.00 tot 18.15 uur. Kom je vóór de wedstrijd? Doe dan mee aan de voorspellingspoule. Je kunt je opgeven aan de bar. Na de wedstrijd komen Dusan Tadic en Danny Holla op bezoek in het Home. Met hen kun je napraten over de wedstrijd of op de foto gaan. In het Supportershome is professionele beveiliging aanwezig en geldt een rookverbod.

Gewoon bier vóór de wedstrijd
Zoals je misschien al hebt gelezen mag de Supportersvereniging nu ook vóór de wedstrijd gewoon bier schenken. Geen evenementenbier dus, maar Heineken! Het heeft even geduurd, maar het is een mooie stap in de goede richting. Let op: in de pauze moeten wij helaas nog steeds evenementenbier tappen, omdat FC Groningen dit tijdens de wedstrijd ook doet op de omloop.

Voor de wedstrijd: Heineken
In de rust: Amstel Light
Na de wedstrijd: Heineken

Na de wedstrijd: spelerskaarten en posters
Na afloop van de thuiswedstrijd tegen Ajax kunnen leden een setje spelerskaarten ophalen in het Supportershome bij de koffiecorner. Tevens zijn de spelersposter van Petter Andersson en van ambassadeur Arjen Robben beschikbaar. Ook bij de Algemene Ledenvergadering van de Supportersvereniging, een dag later op maandag 3 oktober, zullen de spelerskaarten en posters voor de leden beschikbaar zijn.