Zaterdag applausminuut voor Rob van den Akker

Zoals jullie wellicht weten is Rob van den Akker, voorzitter van de Supportersvereniging van PSV, vorige week op 46-jarige leeftijd overleden. Ter informatie meld ik jullie dat Rob voorafgaand aan de wedstrijd PSV – FC Groningen van komende zaterdag wordt herdacht met een zogeheten ‘applausminuut’. Tevens zullen tijdens het herdenkingsmoment enkele fakkels worden afgestoken, onder toezicht van medewerkers van PSV, op een veilige locatie voor het publiek.

PSV heeft ons gevraagd om bovenstaande aan onze uitsupporters kenbaar te maken. Uiteraard zullen wij met gepast respect voldoen aan het verzoek om Rob zaterdag op een waardige manier te herdenken en hebben wij namens de Supportersvereniging FC Groningen onze condoleances overgebracht aan de familie Van den Akker en de Supportersvereniging PSV.

John Schurer