Kaartverkoop Vitesse – FC Groningen

Op zondag 11 december 2011 speelt FC Groningen de laatste uitwedstrijd van het jaar, tegen Vitesse uit Arnhem. Uiteraard rijdt de FanTour weer naar deze uitwedstrijd en leden van de supportersvereniging kunnen met korting kaarten bestellen. De voorrangsperiode loopt van donderdag 24 november 9.00 uur tot en met vrijdag 25 november 23.59 uur. De kaarten zijn, met korting, te koop via de online ticketshop van FC Groningen.

Aangezien er dit jaar de nodige wijzigingen zijn voor leden van de supportersvereniging is hieronder meer te lezen over deze veranderingen.

Verandering in voorverkoop FanTour 2011/2012
De voorverkoop voor de FanTour voor leden van de Supportersvereniging is per komend seizoen veranderd. We organiseren geen voorverkoopavonden meer, maar een voorrangsperiode via de online ticketshop van FC Groningen. Je kunt je FanTourkaart voortaan dus gewoon vanuit je luie stoel bestellen en we hopen dat daardoor meer leden van deze mogelijkheid gebruik gaan maken. Leden krijgen in de voorrangsperiode een korting van 3 euro per kaart. Per uitwedstrijd wordt voorlopig maximaal één bus (46 kaarten) met korting verkocht. Helaas is het niet mogelijk om kaarten met korting te kopen via de TicketBox, omdat hier voor de Supportersvereniging weer extra kosten aan verbonden zijn.

Let op: om gebruik te maken van de korting dien je de vermelding ‘Lid SV’ op je seizoen- of clubcard te hebben.
Lees meer op: http://www.svfcgroningen.nl/leden/fantour/